A Hibridlevél egyedülálló eszközöket kínál a hagyományos, papíralapú levelek kiküldéséhez, mellyel sokkal kényelmesebbé és hatékonyabbá válik a postázási folyamat.
Ha kíváncsi rá, miben könnyítheti meg (és teheti fenntarthatóbbá) saját és céges levelezéseit a Hibridlevél szolgáltatása, olvassa el bevezető cikkünket!
A Hibridlevél megújította a postai levelezést
Steve Jobs híres iPhone prezentációján jelentette ki, hogy az Apple újra feltalálta a telefont, vagyis egy olyan terméket dobott a piacra, amely forradalmasította a mobiltelefonok világát.
A Hibridlevél szolgáltatás valami hasonlót tesz a céges levelezésekkel. Használatával ugyanis minden eddiginél könnyebbé válik cége számára a kimenő postázás folyamata. Önnek csupán egy PDF vagy Word formátumú levélre és egy címlistára lesz szüksége, amelyet feltölt a Hibridlevél elektronikus rendszerébe, legyen szó számlákról, értesítőkről, felszólítókról, egyenlegközlőkről, de akár marketing levelekről is.
A postázással járó további teendőket is elvégezzük Ön helyett, így nem kell többé leveleket címeznie és borítékolnia, a postán sorban állnia, az adminisztrációval bajlódnia, ráadásul könnyedén nyomon követheti a Hibridlevél rendszerében a már beküldött leveleit. A levelek biztonságos feldolgozását követően a küldeményeket a Magyar Posta kézbesíti a címzettekhez.
Miért éri meg offline postai levelet küldeni az elektronikus levelek korszakában?
Egyes szolgáltatók, vagy speciális tevékenységet végző cégek számára továbbra is szükséges, hogy papíralapon juttassák el a címzettekhez leveleiket. Például olyan vállalatok, akik csekkes számlákat vagy tértivevényes leveleket küldenek ügyfeleiknek. Számukra a Hibridlevél szolgáltatása jóval könnyebbé teszi a postázás folyamatát, valamint leveszi a terhet a munkatársak válláról. Azonban a Hibridlevél használatával nemcsak a szükségszerű leveleiket küldhetik el a vállalatok papíralapon, hanem azokat is, amelyekkel fellendíthetik marketingtevékenységüket.
A cégek, a cégvezetők e-mail fiókja egyre telítettebb. A rengeteg elektronikusan érkező üzenet – köztük marketingtartalmú hírlevelek – nagy része pedig soha nem kerül megnyitásra, olvasatlanul kerül át a virtuális szemetesládába. Hiába költenek a cégek világszerte óriási pénzeket hírlevélküldő szoftverekre, ügynökségekre, akik összeállítják ezeket a marketingleveleket, listákra, amelyen a célcsoportjuk szerepel, leveleik döntő többsége örökre olvasatlan marad.
Az online levelezés erősödésével egyidőben a postai úton küldött levelek száma visszaesett. Azonban éppen ebben rejlik a titok kulcsa. A postaládában konkurencia nélkül landolhatnak azok a marketingüzenetek, amelyeket a papíralapú levelekhez visszatérő cégek készítettek.
Többek között ezért is indítjuk útjára sorozatunkat, hogy megmutassuk, miért is érdemes kihasználni ezt a piaci rést, és az elektronikus levelek helyett papíralapú levelezési módszert alkalmazni szolgáltatásunk, vagy termékeink reklámozására.
Tippektől, technikai segítségektől lesz „hangos” ez a sorozat
A következőkben számos esettanulmányt is bemutatunk a papíralapú marketinglevelek hatékonyságát bizonyítva, ezen felül a különböző típusú levelek, például számlák, egyenlegközlők, ügyvédi levelek küldéséhez is hozunk olyan ötleteket és tippeket, amelyekkel időt, energiát, és bizony még pénzt is spórolhat cége számára.
Érdemes lesz tehát velünk tartani. Sorozatunk ráadásul úgy épül fel, hogy már néhány rész után is segítséget kaphatnak olvasóink a sikeres offline kampányok elindításához.
Kezdődjék hát közös utazásunk egy régi-új kommunikáció felé!
Ígérjük, nagyon hasznos dolgokat talál majd a blogunk olvasása során.