A papíralapú postától nem szabadulhatunk. Nos, legalábbis mi, másokat viszont megkímélünk tőle azzal, hogy az egészet házasítjuk a technológiával. Ezt már évek óta végezzük, most pedig részletesen, hetente kétszer-háromszor mindent le is írunk majd erről az egészről.

Újratanítjuk a levelezést

Nem csak arra fogunk koncentrálni, hogyan lehet a rendszerben levelet feladni – persze, a legapróbb részletig elmagyarázunk majd mindent erről is. Ami viszont ennél sokkal fontosabb: megtanítjuk majd olyan leveleket küldeni partnereinek, ismerőseinek, amelyek a marketing, a sales oldaláról is hatékonyak.

Ha küldött korábban papíralapú salesleveleket, jó eséllyel nem a legjobb megoldásokat alkalmazta. Szinte senki sem teszi – hazánkban nem terjedt még el a direct response szövegírás művészete, amely a tengeren túlon az előző évszázadban elképesztő utat futott be.

Nem igaz, hogy a levél, mint olyan, halott lenne. Sőt, adott esetben ez a leghatékonyabb, vagy éppen az egyetlen hatékony formátum. Olyasmi, ami megerősíti a személyes kapcsolatot, ami felhívja a figyelmet a vállalkozásra. Ami segít elkötelezni az új ügyfeleket és megerősíti a régiek hűségét.

Ötleteket adunk minden kampányhoz

Egy teljes ötlettárat akarunk felépíteni ezen a blogon: eláruljuk majd, hogyan használhatják a legjobban a levelezést a KKV szektor szereplői, vagy akár multi és állami cégek. Segítünk majd a webáruházaknak is, hogyan érdemes meglepni különleges alkalmakkor az ügyfeleket, és azt is, hogyan emelkedhet ki a számolatlan reklámlevél, termékkatalógus és más levélszemét közül egy eredeti, kreatív kuponos kampánnyal. Az informatikai fejlesztő cégek, valamint a nagyobb cégek informatikusai sem maradnak ki a sorból, így néhány bejegyzésünk kimondottan számukra lesz érdekes.

Szólunk majd az adatbázisokról is – eláruljuk, hogyan érdemes felépíteni és kezelni, miért érdemes megtisztítani azt és milyen szempontokat érdemes hosszú távon figyelni.

Elmondjuk, hogyan csinálják mások

Ügyfélvéleményeket, személyes beszámolókat és a saját személyes tapasztalatainkat is közzétesszük majd.

Akármilyen részletes és alapos útmutatókkal is dolgozunk, évek személyes tapasztalatát semmi sem pótolhatja. Leírunk mindent, amit hasznosnak gondolunk, ami megkönnyítheti ügyfeleink életét.

Megkönnyítjük a számlázást

Minden vállalkozó, cégvezető életének része a számlázás – valószínűleg olyan, amelynek szívesen búcsút intene. Ezt ugyan nem kínálhatjuk, de segítünk egyszerűbbé és gyorsabbá tenni a folyamatot.

Megmutatjuk, hogyan küldhetőek ki a számlák bármilyen népszerű rendszerből hibridlevéllel, hogyan takaríthat meg számlázási költségeket különféle kreatív marketinges megoldásokkal.

Szólunk majd általánosságban is arról, 2017-ben hogyan lehet és hogyan érdemes számlázni, hogy ne csak a buktatókat kerülhesse el, hanem egy tényleg működőképes céges folyamatot dolgozzon ki.

Sőt, konkrét kampányötleteket is adunk.

A legapróbb részletekig leírunk majd kidolgozott kampányokat, azonnal alkalmazható tippeket, amelyeket akár már másnap megvalósíthat a hibridlevéllel. Olyan tippeket szolgáltatunk majd, amilyenekre a konkurencia még álmaiban sem gondol.

Összességében egy olyan tudástárat építünk itt fel, mely nem a hibridlevélről szól.

Arról szól majd, hogyan működhet a leghatékonyabban egy cég, amely még ma is látja a nagyon is létező lehetőséget a papír alapú marketingben.

Heti kétszer-háromszor posztolunk majd – néhány rendszerhasználati tippel kezdünk bemelegítésnek, utána pedig a marketingbe és informatikai ötletelésbe vetjük magunkat. Kövesse a blogot, olvassa a bejegyzéseket, és tegye sikeresebbé a cégét velünk együtt!